måndag igen

sitter i skolan å har samhällskunskap, inte de roligaste ämnet,, och det gör inte saken bättre att läraren är sämst å skit jobbig... hela klassen hatar henne, plus den andra BF-klassen..
imorse hade jag rättskunskap för första gången, jag bytte ju från engelska B. rättskunskap verkar lite intressant, vi kommer förmodligen få gå på en rättegång, och de är faktiskt lite spännande..

idag är jag ledig från fotbollen och är de även imorn, så jag ska typ bara njuta dom här två dagarna. är helt stel i kroppen ¨å har ont i ryggen, får de efter typ varje match å träning. men har match på onsdag och träning på torsdag. sen får jag se om jag får spela helgmatcherna, de är ju två styckna.. hoppas jag slipper nån match, inte för att låta negativ, men de kan bli lite jobbigt att spela så mycke, så tätt inpå varandra. men de är klart jag ställer upp om jag blir kallad =)

ska träffa malin ikväll förmodligen, och de ska väll bli mer intressand än vanligt haha :D

Ha en bra dag /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0