måndag kväll

Jahap då har man varit hemma hos famor igen då. lika mysigt men segt som vanligt! vi fick pastasallad idag å de va sjukt gott, så nu stinker jag vitlök å de vet malin! de vart tårta efter och godis å de va sjukt gott å nu är jag lika proppmätt som för 1 timme sen, inte okej! åkte å mötte malin efteråt å vi tog en liten promenix, de va mys! de blir väll en runda imorn me kanske?

imorn börjar jag halv 11 så de är skönt, men jag slutar 5 å de är mindre skönt... men dom sista timmarna är jag i skolan så de är inte så ansträngande! hoppas vi får sluta lite tidigare också med tanke på att jag har träning halv 7 och skulle vilja hinna hem å ta de lite lugnt innan!

snart är de sängen för min del. hoppas ni har haft en bra dag /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0