min dag

godmorgon på er. jag vaknade faktiskt tidigt idag också, lite innan 8 men somnade om gaaanska snabbt! sen när jag skulle upp när klockan ringde så ville jag inte gå upp, då va kroppen å huvudet jätte trött. blir galen när de blir så. kan ja ginte bara sova tiden ut å sen vakna å vara jätte pigg, när jag ska upp 8 imorn kommer jag vara jätte trött, de vet jag!

om ca 20 minuter ska jag till min praktikplats, ska vara där till 20 över 2 sen ska jag bege mig till skolan för å ha körkortsteori utbildning, får se hur det går, de kommer ju vara våran första riktiga lektion med de eftersom han har varut borta våran lärare! efter skolan ska jag hem å äta nått om jag hinner å packa ihop saker å sen ska jag bege mig till träningen, skönt att tiden är ändrad så man kommer hem ganska tidigt, hatade verkligen dom där halv 9-10 träningarna, dom va total katastrof tycker jag, men tur att vi fått ändrat iallafall!

blir att kanske träffa malin sen ikväll om jag/hon orkar!
ha én bra dag /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0