min dag

HAllojsan! dagen började med att jag hade rättskunskap i skolan, vi läste bara lite i boken och disskuterade lite frågor i smågrupper. vi fick även reda på att vi ska ha prov nästa vecka å de ser jag inte fram emot för jag är sämst att läsa till prov! men jag får helt enkelt göra mitt bästa. och börja träna i god tid, nått jag inte är expert på!

halv 12 började jag min praktik på en förskola i farsta, de kommer nog ta lång tid för mig att lära mig alla namnen, de är lättare med svenska namn! måste lämna in papper till polisen också så dom skickar mitt register tillbaka så dom ser att jag inte har nån prick där. de va tydligen nödvändigt. har aldrig gjort de på nån annan praktik men dom här skulle envisas med de, men de är bara att lyda.. imorn börjar jag halv 11 så de är skönt iallafall, har ingen rast men de gör ingenting eftersom jag börjar så pass sent och jag får en liten rast när jag ska går till skolan. har ju körkortsteori 20 i 3 som jag måste gå på..

ikväll ska jag till farmor å äta middag tror jag, hennes man fyller år.. eller har fyllt år å vi ska dit å gratta han,, sen kanske jag åker till maliiniio efteråt, men får se hur det blir med de =)
nu ska jag roa mig på annat håll. ha de bra Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0