min kväll

Kom hem för ett ta sen från mats å jennny. dom bodde verkligen jätte fint och jag är lite avis faktiskt! inte nog med att dom bodde skit fint. dom hade vip platser till fotbollsplanen som låg precis utanför! dom kan ligga i sovrummet, eller sitta på altanen och kolla på fotboll, de är ju toppen, någor som är mindre bra är väll på dagen/kvällen när de är matcher å så när dom skriker så mycke, får hoppas de är bra isolerat ;) Jenny hade gjort världens goaste tårta, ska inte tala om hur mycke tårta jag åt haha :D

egentligen måste jag plugga, men jag är så jävla trött nu så jag kommer inte kunna plugga! kommer inte få in nått i huvudet, men jag måste ialalfall försöka :( imorn måste jag plugga stenhårt fram tills halv fyra, då jag måste börja fixa å dona inför matchen på kvällen... hoppas verkligen pluggandet och matchen går bra! ska snart krypa ner i sängen =) 


Dagens bästa!
Jag ska bli gudmor
 =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0