min "roliga" dag

Hur har min dag sett ut idag då? jo först skulle jag till praktiken vid halv 11 tiden, jag kollade på termometern innan jag gick å de stog 5 grader.. HERREGUD är de vinter eller?
Jag va med på gympan dom hade i hästhagsskolan och jag fick leda en lek.. svanskull, de vart nästan kaos men dom tyckte de va kul iallafall och det är de som är meningen!
20 över två smet jag iväg till skolan för å ha körkortsteori, ganska långtråkigt för vi knappt gör nått, men de kommer jag väll på äta upp tills nästa gång?

Klockan 6 begav jag mig till skogås där jag hade träning <3 de gick väll sådär, men jag ska inte hänga läpp för de, de va ju inte katastof, men jag kan mycke bättre!

Om ett ta ska jag gosa ner mig i sängen å äta lite godis (jag som ska försöka trappa ner på de!! de går inte så bra som ni märker!) men ingen bra film går på tv så de får bli nån tråkig serie jag får pina mig egenom.
hoppas ni haft en bra dag /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0