morgonpigg? inte en chans

Det vart exakt som jag trodde. jag vaknade 10 minuter över 8 och va pigg. hur ofta händer de när man ska till skolan? juste precis, ALDRIG! blir så jävla irriterad, varför vaknar man tidigt när man får sova för? jag låga vaken i kanske 30 minuter å så somnade jag om. gick upp vid typ 10-tiden, orkade inte kämpa för att somna!

Nu känner jag mig fräsch! hoppade in i en dusch för typ en timme sen å raka benen å tvätta håret, så nu luktar jag gott å har lena ben <3 men de tar väll inte lång tid innan dom blir stickiga å sen håriga!
Idag på dan ska jag väll inte göra nånting. kommer väll bli så att jag väntar på att malin kommer hem, ska mysa med henne ikväll. gå på en promenad å bara vara <3

solen skiner ute, men jag tror ändå att det är kallt. solen brukar ofta luras! man tror att det är varmt när solen skiner, men så går man ut å man håller på å frysa ihjäl!  inte  okej nånstan tycker jag.. eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0