negativ kallas de för

Det är farligt för mig att inte ha någonting att göra. jag går till kylen/skafferiet hela tiden även fast jag inte ens är hungrig! dom flesta tröstäter, och jag vet inte om jag ska kalla de jag gör för tröstäta eller tråkäta. jobbigt är det iallafall, men de är nått jag har vant mig vid haha, en dålig vana kallas de för!

idag fick vi praktikuppgifterna och jag ser inte fram emot dom. de känns som om man kommer ägna mer tid åt uppfifterna än åt själva praktiken och de tycker jag är fel. det är intervjuer vi ska göra, iaktagelser, 3 aktiviteter, skriva loggbok. de låter inte mycke men de blir mycke för man måste lägga ner mycke tid efter skolan också, man måste planera utvärdera, skriva rent mm.. det är jobbigt och om jag ska vara helt ärlig skulle jag hellre vilja sitta vid skolbänken istället! nu tredje året har det blivit tråkigt att praktisera, man såg fram emot de, men nu är de bara skit! jag låter kanske väldigt negativ, men de är så jag känner, och jag vet fler som känner som jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0