onödigt? kanske!

Gick upp tidigt imorse, 20 i 7 klev jag ur sängen, så tidigt har jag aldrgi gått upp när jag börjar 8, men eftersom jag ska ha skolfoto idag så va jag tvungen å fixa saker å ville inte stressa! provet gick väll helt okej, de va inte så jävla svårt som jag trodde att de skulle va, de va lite sant å falsk frågor och dom är de iallafall 50/50 att man kan svara rätt. sen va de lite domstolsfrågor, så ett g tror jag att jag har iallafall!

nu sitter jag å väntar på att matsalen ska öppna, dom öppnar halv 11 å jag är ganska hungrig redan nu..
sen i eftermiddag vet jag inte vad jag ska hitta på. planen är väll att jag å petta ska åka till kungenskurva å kolla efter målvaktshandskar, mina är slitna, förstora och luktar illa, så de är dags för ett par nya, har bara två matcher kvar, så de passar bra att skaffa nya handskar.. har bara så jävla svårt att hitta i min storlek något som är ganska jobbigt..  min andra plan var/är att jag ska/skull åka hem till viktor, men eftersom det är derby så vet jag inte om han ska gå på matchen eller kolla hemma, får hoppas han kolla hemma så jag kan komma hem till han å luffa. det kanske slutar med en hemmakväll, men de är skönt de också!

Ett litet meningslöst inlägg, va egentligen inget jag ville ha sagt, men aja, ha en bra måndag /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0