praktik, nej tack!

Nu har de gått ännu en dag på praktiken och jag vill bara att de ska ta slut, trivs inte på min praktik faktiskt! jag blir kallad eleven när dom på min avd pratar med nån, HALLÅ jag har ett namn! jag är en person jag också. och jag hoppas att jag blir kallad TINA iallafall en gång när dom pratar om mig!

jag kom hem vid tre och då åt jag lite, satte mig vid datorn en stund å sen gick jag i sängen å somna en stund, men så vart jag väckt av ett roligt samtal, så jag vart glader! snart ska jag nog äta å sen ska jag hem till viktor å mysa, jag vart glad när han ringde för en stund sen för han lät så söt å glad. de är inte ofta han låter så, så jag vill hem å krama på han! får hoppas han e likadan om nån timme =P

snart är det helg och jag längtar verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0