rast =)

Nu sitter jag hemma, gick hem på rasten för jag orkar verkligen inte sitta i ett personalrum där Tanterna skriker när dom pratar, dom måste verkligen vara döva.. efter en halvdag med skrikande ungar vill man ha lite lugn och ro, men de får man inte där. skönt att man har nära hem!

Vi fick pannkakor idag och jag är ÖVERLYCKLIG över att vi inte fick ärtsoppa innan, jag typ spyr av att äta de och jag skämtar fan inte.. fick de på min andra praktikplats och jag pinade i mig 3 tuggor ungefär, men sköljde ner de med mjölken, de va typ den värsta dagen i mitt liv när jag åt ärtsoppa! haha :D

Slutar klockan 3 idag så då ska jag hem å ta de lite lugnt innan jag ska iväg på match, det är spel med c-laget idag och jag hoppas såklart på vinst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0