sista gången!

Igår vart det en liten myskväll med malin, vi gick ner till vattnet och eldade upp några saker och sen gick vi hem till henne och kolla på färjan, de va inte så mycke fyllor å sånt som de brukar vara i de programet, så jag vart lite besviken eftersom det är de som är kul. vi åt lite glass och gjorde varm choklad till mig och te till malin =) gick hem ganska tidigt för jag va ganska trött., men jag hamnade inte i säng förens 20 i 11 iallafall eftersom jag fick med mig en skiva hem med massa gammla bilder och det är ju jätte kul å kollla på!  :D

Idag är det halvdag i skolan så jag slutar klockan 11 JIPPI! jag ska ner till centrum och försöka köpa en parfym och en hårfärg, jag har nästan lovat mig själv att det blir sista gången jag färgar mitt hår.. vill inte förstöra de mer. så jag får ha samma färg hela mitt liv nu haha. men jag lider inte, jag tycker om att ha brunt hår <3

haha nu kom erica in i klassrummet å hon ser helt död ut :D haha men de är så de ska vara ;)
nu ska jag vänta på ann (läraren) så vi kan börja svenskan puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0