skogsmullar

hallojsan. har varit skit seg hela dan i skolan, va trött  när jag kom å va trött när jag gick hem. vi skrev en krönika på svenskan idag och ja vart klar med min och de va skönt, vi skulle skriva om ungdomsbrottslighet, ett ganska intressant ämne som man säkert skulle kunna disskutera i evigheter!
på natur och friluftsliv lektionen gick vi ut i skogen och skulle göra upp eld i grupper för att sedan koka vatten, jag har inte duschat eftersom jag ska ha match sen, så jag stinker fortfarande rök typ, inte nice!
när jag kom hem vid typ halv 3 tiden (fick sluta tidigare, skulle egentligen slutat fem) så satte jag mig vid datorn ett ta, men jag va så jävla trött så jag la mig i sängen å vila ett ta å somnade i typ 20 minuter kanske, tills syrran kom hem å väckte mig när hon öppnade dörren..

om ca 30 minuter ska jag ta bussen till skogås å äta spagetti å köttfärssås, sen ska vi bege oss till mossen (fotbollsplanen) för att ha match mot DIF, lite små pirrigt faktiskt, men de e bara tuta å köra ;)
viktor kommer till mig sen ikväll. mysigt, han brukar ju inte komma hit så ofta, å har aldrig gjort de på en vardag så ett plus till han!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0