sl-"personal" kan va idioter!

Igår när jag skulle åka till samlingen innan matchen så åkte jag buss 831. vid flex gymmet ska de gå på en mamma och en dotter som har en sparkcykel med sig, men hon fick inte ta på den, utan hon måste fälla ihop den, men de gick inte att fälla ihop den utan ett verktyg, så dom fick gå av bussen igen.. jävligt töntigt enligt mig, eftersom en stor hund får komma på bussen som tar mer plats, eller en resväska.. aja hursomhelst så fortsatte bussen resan mot skogås och i trångsund kommer de på en tjej med spakcykel, men busschaffisen säger INGENTING! hon gick på utan problem. va fan tänker han med egentligen? han kan ju inte avvisa ena tjejen, när han sen släpper på en annan tjej lite senare med sparkcykeln.. då vart jag arg!

idag har de varit en lugn dag i skolan, hade rättskunskap på morgonen och sen hade jag rast till kvart i 12. då skulle vi typ ha sexualundervisning typ. de är väll lite småkul, men man har haft de förut så man fick ju inte direkt höra nått nytt.. sen fick jag sluta typ. imorn är det halvdag å de känns skit skönt! och på fredag är jag ledig, värsta lyxen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0