Spexfoto


Hade spexfoto i skolan idag och om jag ska vara helt ärlig trodde jag inte någon skulle ta med sig saker, för alla va så jävla tråkiga när vi bestämde temat! men de vart ganska lyckat, alla utom två tog med sig kläder av dom som kom.
När vi skulle ta porträttfoto ville jag döda fotografen haha, att dom alltid lyckas få alla å skratta åså man visar tänderna! mitt kommer säkert bli skit fult för jag skrattade på varje bild å jag har så jävla fult leende haha :D men de märker man sen när fotona kommer!


Viktor skulle på derbyt så nu har jag ingenting att göra för tillfället. han hade inte ens tid å prata med mig i typ 5 minuter för han va stressad av nån konstig anledning, han skulle ringa upp men får se när han gör de.. det var ju ändå en timme sen jag ringde han.. aja skit i han :P













Min tuffa lärare :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0