tjoho =)

Igår efter skolan gick jag hem en snabbis, duschade, raka benen (de va på tiden haha) och klädde på mig fräscha kläder. sen åkte jag till viktor. vi mös ner oss i soffan på kvällen och kollade på idol. hihi tyckte jon va cool å jag hoppas han går långt i tävlingen! 

Idag va jag i skolan i m indre än en timme å hade samhällskunskap, jävligt tråkigt när man har en sämst lärare som man hatar! gick sen ner till centrum med ida å malin, å de va lite kul faktiskt. Om ca 45 minuter ska jag till mi n praktikplats å bara säga hej typ så dom vet vem jag är sen. ska informera om att jag måste in på individuella valen och att de kommer räknas in i timmarna. måste även skaffa mig en handledare för de har jag inte än. hoppas jag valde en bra praktikplats med trevlig personal. men ett litet intryck får jag väll idag.. 

får se vad jag gör sen.. antingen så åker jag till viktor om han vill de. eller så myser jag med malin ikväll å kollar på fotbollen å sen fråga olle dokumentären. de ska bli skoj. ha de bra /Tina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0