tråk

Igår vart de en liten myskväll hos viktor. vi låg å kolla på tv nästan hela kvällen, tills han skulle laga mat haha de är nästan alltid lika kul! de tog 1 timme å 20 minuter att laga till kyckling å pasta, lite charmigt faktiskt :D

Nu sitter jag i skolan och har inte så mycke att göra för de är bara jag som är klar med debattartikeln (stolt). vi ska även skriva ett tal och det är jag inte så jätte bra på kanske, men får hoppas de går bra! Idag har jag match mot djurö/vindö och jag hoppas på vinst! jag tror vi kommer vinna faktiskt, men man ska aldrig ta ut nått i förskott. men jag kommer nog ha tjocktröja på mig under målvaktströjan, de hade jag sist å då frös jag inte så mycke faktiskt!

imorn är jag ledig och de kommer va bli skönt att få sova ut, om jag ens lyckas sova ut.. de brukar ju bli så att man vaknar vid 9 när man inte har skola!
nu vart de en tråktext så jag slutar nog skriva nu. kan avsluta med att de va svinkallt ute idag och jag höll på å frysa ihjäl när jag gick från viktor imorsen. vintern börjar närma sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0