tre poäng är de som räknas

Vi vann matchen med 4-0, de är kul att vi fick med oss 3 poäng, men de hade varit roligare om man hade varit nörjd med sin egna insats.. jag har varit så dålig dom senaste matcherna så de inte är sant! jag blir så jävla arg på mig själv, för jag vet att jag är dålig, och jag vet vad jag måste göra för att bli bättre.. men ändå blir de samma jävla skit ändå. jag får bita ihop och visa att jag verkligen kan på söndag. då jävlar!

jag kom hem vid halv 9, kvart i nio gick jag å mötte malin och vi gick till ica å handlade lite choklad, å sen gick vi en liten sväng, mysigt att bara gå å prata, om egentligen ingenting! vi gick hem till henne å kolla lite på tv å åt lite choklad,. vi åt inte så mycke så vi "gömde" den i hennes film hylla så hon eller jag inte äter upp den, båda är ju rädda att bli tjocka haha :D dagens ungdomar!

Imorn är det fredag och jag är  ju ledig.. så jäävla skönt! vet bara inte vad jag ska hitta på, men de löser sig nog. de värsta som kan hända är väll att jag bara kommer ligga hemma å vara grymt rastlös, men de är jag van vid ;)
ska snart gå å sova så jag säger nattinatti, så skriver jag några rader imorn.

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0