trött å arg på plugg!

De va skönt att sova lite, men hade helst velat ligga kvar för jag är verkligen trött! pluggandet gick inge bra! jag är skit dålig på att plugga till prov, och nu när vi inte har några instuderingsfrågor är det mycke svårare för mig att lära mig nått. när jag bara läser text får jag inte in nånting i huvudet å de suger hästballe! jag kommer ju knappt ha tid till pluggandet!!! kommer få sitta imorn, på en FREDAG å plugga hela kvällen, eftersom jag har match på lördag å sen så ska jag på inflyttningsfest efter, så då har jag inte tid,. har även match på söndag så då kommer kvällen gå åt att plugga, men ingenting kommer att fasta i mitt lilla huvud! ååh vad sur jag blir!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0