En order från Erica!


i helgen har jag inte gjort nå speciellt. jag å viktor bråkade lite i lördags för han betedde sig illa mot mig. men de löste väll sig på kvällen å jag åkte hem till han efter att jag hade träffat ida en liten stund på kvällen. vi tog en promenad till farsta strand, så köpte jag med mig pizza till henne så satt vi å tjocka i oss!

igår missade jag det vackra vädret för att min pojke inte tycker om å gå på promenader med mig. han vill aldrig gå ut när jag frågar han.. så de vart en film/fotbollsdag med muffinsbakande. =)



Och nu till lite klagande!
min skola är fan inte bra ibland.. jag brukar säga att det inte är skolan som är dålig utan "vissa lärare å ELEVERNA" men fan så fel jag har. en kurs som heter "arbetsmiljö och säkerhet"  började vi på för inte alls så länge sen. våran ordinarie lärare är sjukskriven så vi fick en vikarie som vi skulle ha tills hon kom tillbaka. men hon kom inte tillbaka så vi fick en annan vikarie (som inte har lärarbehörighet, och inte får sätta betyg). vi har haft den här lektionen ca 5 gånger och har haft en G-läxa. vi kommer ha han den här veckan... sen helt plötsligt försvinner den lektionen nästa vecka så då har vi inte han.. sen så är vi tydligen ledig två dagar om någon vecka,.. så då har vi inte heller han.. å sen ska vi ut å tälta med klassen dom dagarna vi har den lektionen.. å veckan eftr de ska betygen vara satta. hur går det ihop egentligen? ska en HEL klass bara få G för skolan inte kan planera lite bättre? jag är SJUKT irriterad på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0