första glassen å fågelbajs

Idag har det varit en härlig dag! solen har gassat varmt, å det är aldrig fel, speciellt inte när man har haft en väldans kall vinter!

Idag var det helt onödigt att jag kom till skolan, för jag å ida kunde inte göra någonting på vårat arbete.. för vi ska åka å intervjua en person på "bryggan", å vi fick tid på fredag. så jag, erica, katarina å Rustam gick å köpte glass å satte oss i på torget i farsta å njöt av att solen lös. å jag njöt verkligen av min glass!! godisfabriken i farsta hade en AS god smak.. typ kola glass... om någon kommer ihåg hur trippel kola smakade när den fanns för flera år sedan.. så smakade den som den glassen.. SUPER god. jag rekomenderar den!

halv 7 åkte jag mot skogås å kollade när mitt lag hade träning.. de va svin kallt (jag klär mig alltid fel). men de är ju tur att man har snälla lagkamrater som lånar ut både jacka å halsduk! annars hade jag inte klarat av å vara kvar så länge..

när jag kom hem så gjorde jag lite nudlar.. å när jag satt å åt så säger mamma.
 - men vad var de där för djur?!
å börjar gå mot balkong dörren.. då ser hon att de är fågelbajs.. å de va inte lite fågelbajs... så öppnar hon balkong dörren för att hon ska torka bort de.. å då ser hon att de va ÄNNU mer gåfelbajs på dörren.. haha fan vad kul de va :D

nej men jag kanske ska börja röra mig mot erica å anders nu.. jag har ju resursdag imorn så jag har inga tider att passa imorn på morgonen. å de är skit skönt!!

hoppas ni har haft en bra dag =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0