jobbiga ersättningsbussar

igår pratade jag å mamma om hur lång tid de tog att åka till viktor.. då sa jag att de tog som minst 35 minuter ungefär å som mest 45 ungefär.... igår tog det 2 timmar å 20 minuter ungefär! de hade hänt en "olycka" i liljeholmen  så man va tvungen å ta ersättningsbuss från hornstull. KUL att de va hur mycke människor som helst å de tog ett tag innan första bussen kom! folk va som galna för å komma på bussarna... jag kom på en buss efter EN Timme å när vi kommer till midsommarkransen säger busschafören att vi skulle gå rakt fram så va t-banan där.. JO TJENA.. alla gick men inte fan kom de någon t-bana.... efter mycket gående kom vi fram till telefonplans t-bane station... kul att vi hade gått en station för att man inte hittade!! jag skulle komma till viktor kvart i 7 ungefär.. jag va framme hos han 20 över 8!!


ikväll blir de väll lugnt, ska väll hem till malin en stund sen.. hoppas jag hinner smälta påskmaten så jag inte behöver se gravid ut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0