lördag-söndag-måndag


i lördags
gjorde jag inte mycke alls på dan.. jag kommer faktiskt knappt ihåg vad jag gjorde, va nog bara hemma, käkade lite påskmat å så.. sen på kvällen gick jag hem till malin som skulle ha lite folk hemma. dom började komma vid typ 12, ganska sega människor faktiskt! vi halv 3 åkte jag till viktor å sov!


i söndags vaknade jag upp hos viktor, vi gjorde inte allt för mycket. vid 3 kom hans två vänner å skulle kolla aik-matchen (hockey). jag åt en kebabrulle.. sen åkte jag till hägerstensåsen för å säga hej till erica som har köpt en blomsteraffär. vi satt där å snacka gojja en liten stund. sen åkte vi hem till henne  å brorsan å kolla lite på tv. sen åkte jag hem vid 10-tiden å gick å la mig kort därefter


idag ska jag på påskmiddag hos farmor vid fyra, det ser jag fram emot. fram tills dess ska jag inte göra så mycket.. funderar på om jag ska gå å äta frukost nu å sen gå å lägga mig i sängen å slappa ett ta till.. ska ju jobba imorn så de blir inge party på mig idag inte! snön har ju kommit tillbaka IGEN så man vill ju helst stänga in sig tills snön försvinner igen å de är soligt å varmt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0