övningskört

jag har blivit jätte förkyld, och det är jätte jobbigt när man ska sova. för då blir man jätte täppt i näsan å man kan inte  få upp snoret i näsan igen då så jag måste sätta mig upp för å få bort de täppta. de är verkligen skit jobbigt!
igår va ju planen att jag skulle åka till viktor, men de vart inte så för petta ringde å fråga om vi skulle hitta någon dag att övningsköra på. så de vart idag.. de gick väll helt okej men jag är för nervös haha:D jag va tvungen att köra om idag å de va jätte läskigt men jag överlevde :D om en timme ska jag börja röra mig mot skolan å ha pedagogiskt ledarskap å sen har jag projektarbete.

får se om jag åker till viktor idag. jag vet inte om han vill ha en sjukling hos sig. om jag åker till han åker jag nog förbi ericas blomsteraffär också å säger hej..

solen skiner ute så man kanske ska sätta sig på balkongen å ta vara på de eftersom de ska regna typ imorn eller va de va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0