tjenixen!

tjenixen! de va ett tag sen jag skrev, men jag har inte haft tid att skriva.. eller orken! nu sitter jag i skolan å väntar på att min sista lektion ska börja. det känns lite segt att behöva sitta i skolan när det är så bra väder ute.. men man måste ju tyvärr. idag köpte jag en klänning på bikbok som jag förmodligen kommer ha på min student.. eftersom den jag skickade efter va SMUTSIG.. fick mail från dom idag så jag ska skicka tillbaka den! får se vad jag hittar på ikväll. det lockar lite att åka till viktor idag igen.. jag har sovit hos han sen i lördags. men det är mysigare med sovsällskap. igår natt hade jag tydligen pratat i sömnen å snott täcket ifrån han  hahah, de brukar jag inte göra :D så frågade jag om jag brukar sno täcket.. å de brukar jag tydligen göra, men de har jag aldrig fått reda på förut :D

nej men nu ha rjag inge mer kul att berätta. ha en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0