tröttaste människan i världen!

just nu känner jag mig som världens tröttaste människa. efter jobbet åkte jag till donken i farsta å käkade middag... jag hatar verkligen att äta där själv, det känns som om alla kollar på en.. men jag tog mig iallafall dit å överlevde 10  minuter där! sen gick jag hem å satte mig vid datorn en stund. vid halv 7 gick jag å la mig å sov till 10 i 8 ungefär.. jag är så jäkla trött så jag knappt orkar träna. skulle egentligen vilja stanna hemma. men eftersom träningen börjar om 40 minuter åker jag dit. hoppas det blir en rolig träning så att jag inte åker dit i "onödan" det är inte så många som ska på träningen vilket är lite tråkigt.. men de blir väll så när det är sen träning.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0