dagen innan fredag

hoho=) idag känner jag mig duktig! jag gick faktiskt och tränade själv efter jobbet idag och det trodde jag aldrig att jag skulle göra. jag tränade bara i typ 35-40 minuter.. men de är iallafall nånting =) jag sprang 10 minuter på crosstrainern och sen körde jag lite ben och några sit-ups på en halv boll =) jag måste verkligen sluta att äta skit! jag ställde mig på vågen imorse och fick värsta ångesten! jag vill gå ner två kilo... sen är det okej! men innan dess är jag inte nöjd för fem öre!

imorn är det fredag och då slutar jag tidigt. de ska bli så jäkla skönt kan jag tala om! jag slutar senast 3, men lär få gå tidigare. och då ska jag nog direkt till gymet å träna lite. hoppas emelie kan följa med, men de märker jag imorn. nu ska jag borsta tänderna och kolla på en film. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0