fredag

jag är mätt som en jävla plätt... jag å jessica  åkte till sunneplan för att jag skulle köpa pizza.... de va ju nödvändigt att jag tränade idag haha
jag jobbade till typ 20 över två idag, sen gick jag till gymmet å tränade en liten stund. emelie är lite sjuk så hon kan inte träna.. de är sjukt jävla tråkigt å träna själv, men då känner jag mig extra duktig efteråt!

nu väntar jag på att ERica ska höra av sig så jag kan gå över till dom å kolla på hunder brorsan å erica har köpt. man kommer typ va rädd att ta sönder den haha :D jobbigt om man skulle trampa på den. då är den mos! :D nej men nu är jag dum! på bilden var den jätte söt faktiskt =) efter de har jag faktiskt ingen aning om vad som händer och sker. ska ringa angelica en gång till och se om hon har telefonen på... hon tog förövrigt körkort idag också... hon är så duuuktig!!

nej men nu finns de inge mer skoj att skriva.. ha en bra kväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0