full fart

blä :( köpte ny telefon i förrigår och vart som kär på nytt... och självklart ska jag tappa den första gången i asfalten så den blir kantstött... ville nästan gråta :D jag får måla lite svart färg på den! jag vill att den ska hålla länge... jag måste införskaffa mig nått mobilskydd (strumpa) så man kan tappa den utan att den går sönder! de ska jag fan göra, hur töntigt det än ser ut!

Idag har jag jobbat, och direkt efter jobbet gick jag till frusören... det är konstigt att man nästan aldrig blir riktigt nöjd när man går till frisören. det blir aldrig som man riktigt vill! men jag överlever nog! efter klippningen åkte jag  å angelica till nacka forum för att kolla på skor,  men vi hittade inga å kom hem med tröjor istället.. de är så det brukar bli! så jag undrar vafan jag ska ha för skor imorn när jag ska ut!

efter shopping rundan åkte jag å angelica å hälsade på hennes bror i sätra å satt där i typ 3 timmar. och fan vad trött jag blev :D de va även där min telefon flög i backen när jag klev ut ur bilen :( måste lära mig att man inte ska ha telefonen i knät :(

nu är jag iallafall hemma och ska snart gå å sova...

SNART ÄR JAG 18! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0