full rulle

fick vara  på småbarnsavdelningen idag, och det gick bra. det är inskolning nu så man behöver inte ta hand om så många barn eftersom föräldrarna är med. men dom är ju så söta dom små liven :D  Just nu sitter jag och funderar på om jag ska städa rummet. jag måste nästan det för jag kommer inte ha tid med de fram tills lördag. imorn jobbar jag å sen har jag match. på torsdag jobbar jag sen ska jag träffa angelica å leta skor, och sen åker jag nog till viktor. å på fredag jobbar jag å ska förmodligen träffa angelica =) de är inte mycke tid över just nu, ´men de är kul att det händer lite saker ialalfall.. och det är bra att jag får jobba för jag vill åka utomlands en vecka i vinter! hoppas jag får ta ledigt bara om jag har vikariatet då =P

jag ska väll sätta igång och städa lite, å sen laga mat  å sen åka å träna senare ikväll... ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0