lördag

viktor kom till mig efter jobbet igår så har inte haft tid att skriva nått... eller tid har jag väll haft, men har inte haft så mycket att skriva om! vi gjorde inte så mycke igår mer än att vi åt, kolla på jalla jalla å satt å snacka skit typ med petta å mamma. de är skönt att dom kommer överens, men dom kommer nästan för bra överens =P han åkte vid 11 imorse så jag gick över till brorsan å erica å åt frukost å mös med lillen! han börjar tycka om mig lite nu iallafall.. jag får klappa han å hålla han utan att han skäller på mig =P

just nu sitter å svettas som en gris och kollar fotboll! får se vad jag hittar på senare =) nej men nu har jag inge mer att skriva. ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0