måndag

Tjenixen! är hemma nu en stund för jag har rast,. de är så skönt att ha nära till jobbet, för då kan man gå hem på rasten om man inte orkar me folket i personalrummet :D efter jobbet ska jag övningsköra förmodligen =) och sen kommer min älskling över när han har jobbat klart också =) det är bra att han kommer hit, för jag kommer nog vara ganska upptagen dom närmaste veckorna för jag ska börjar övningsköra ofta och skriva in mig på någon körskola.. och får jag jobba vidare så är det jobb, träning å köra bil som gäller.. stressigt? absolut!! 

nej men nu ska jag nog stänga av datorn å gå till jobbet igen =) slutar kvart i 5 så de är drygt 4 timmar kvar... hoppas timmarna går fort! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0