PS2 :D

dagen har varit bra. jobbade till halv 5 å då gick jag hem. visade mamma vad jag hade köpt för ögonskuggor på rasten, och det gick inte som jag ville! hade köpt ögonskuggor som va "lös". så satt ena locker fast, så fick jag upp de för snabbt å då dammade det ögonskugga i hela vardagsrummet. vart av med halva ögonskuggan innan jag ens använt den, snyggt jobbat!

efter att jag hade käkat åkte jag till farsta strand å träffa angelica. vi åkte till 22an å träffade robin som jobbade sista dagen för att han ska åka iväg å plugga. vi åt kakor å drack saft å sjöng lite singstar. de slutade med att jag fick robins playstation i 18-års present, så vi åkte å hämta de å sen åkte jag hem. så nu har jag provspelat lite =P KUL! :D måste köpa nå nya spel. ps2 spel kan ju inte va så dyrt nu för tiden =P

nej men nu så ska jag borsta tänderna å sen sova... imorn ska jag försöka städa mitt rum efter jobbet.. önska mig lycka till! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0