rätt eller fel?

gud vad de va segt att jobba idag. men jag fick sluta en timme tidigare så de va skönt! imorn har jag disken så då slutar jag vid typ halv 1, de beror på hur snabb jag är och de kommer bli så jävla skönt att sluta så tidigt! ikväll ska jag bara kolla film och sova tidigt så jag orkar upp imorn när jag börjar klockan 8! ska träna efter jobbet också. ska egentligen träna armar, men får se om jag kan de för jag har värsta träningsvärken i armarna, vilket är bra för då vet man att man har gjort någon nytta,. men de är jobbigt att sova för jag får typ ont hur jag än har armarna så jag känner mig inte avslappnad, men jag hoppas det blir bättre inatt!


Till en annan sak jag hörde idag på nyheterna, och det är att från och med hösten 2011 så ska frånvaron skrivas in i betygen, och det tycker jag är så fel det bara kan bli! dom vill försöka förminska frånvaron, men har dom tänkt på att de kan förstöra ens framtid? bara för att du missköter närvaron när du är ung betyder inte de att man missköter det när man blir äldre och kanske vill plugga vidare eller skaffa jobb. jag tycker inte frånvaron ska följa med hela livet. frånvaro är inget brott så jag tycker inte att det ska bli som en "stämpel" att man inte kan passa tider eller missköter sitt arbete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0