söndag

I helgen har det inte  hänt så jätte mycket, har varit en lugn helg! i fredags träffade jag jessica en stund och sen på kvällen gick jag hem till brorsan å hans tjej å skulle hälsa på deras nya hund som bara skällde på  mig, men söt va den! sen kom angelica å hämtade mig eftersom vi skulle åka å bowla som planen var, men den sprack haha. vi åkte först till skogås och sa hej till angelicas familj så dom fick se bilen och säga grattis till körkortet, så fick hennes mamma å lillasyster åka med en liten sväng. sen vart de donken och sen åkte vi hem till angelica. vi va hemma hos henne vid halv 12 kanske och då va de alldeles för sent för att bowla =P vid 1 tiden fick jag skjuts till viktor =)

igår åkte jag å viktor hem till mig för att äta kräftor med min familj. men innan jag gick hem från centrum va jag tvungen å shoppa lite... de är farligt när man har pengar för då köper man saker hela tiden! inte okej,, jag måste skärpa mig!

nu sitter jag med en handuk på huvudet och ska snart sätta på mig kläder, för klockan sju ska jag vara hos min kusin å fika.. vi ska fira henne lite i förväg för hon åker till mallis snart! jag är lite avis! Imorn blire jobb för min del så de blir att lägga sig i sängen tidigt. jag vet inte när jag börjar, men jag går upp så jag är där vid 8. fan va det är skönt att ha 3 minuer till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0