Studenten 2010, den bästa dagen i mitt liv!

när jag satt å kolla på sommarkrysset med mamma så började jag sortera mina studentkort så dom hamnade i ordning för att jag ska köpa ett album å sätta in dom i. när man kollar på korten så inser man hur jävla kul de va och jag tycker de är tråkigt att vissa inte får uppleva den känslan att springa ut där på skolgården å krama om familj och vänner, för att sen hoppa på ett flak där alla är glada, och att man egentligen skiter i personerna på flaket. man är i sin egna lilla värld och skiter i bråk som varit, och man kan faktiskt krama om personer som man egentligen inte har umgåts med i skolan, bara för att det är så jävla kul. Att ta studenten (i stockholm) är fan en upplevelse man aldrig glömmer... om man fick en lyckad student utan massa bråk och idioter som förstör på flaket! Jag skulle lätt kunna ta studenten flera gånger om, för de va fan de roligaste jag har gjort i mitt liv hittils!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0