Fredag!

godmorgon! vaknade för ungefär en timme sen men har legat å segat i sängen och försökt somna om men de gick inge bra. så då satte jag på datorn å kolla på julkalendern. än så länge så är den okej.. om man jämnför med resterande år. får hoppas att det fortsätter så!

snart ska jag gå upp och äta en skål med kräm och sen ska jag nog försöka städa lite i mitt rum så jag har det gjort, och sen ska jag försöka att inte stöka ner!! men de är ju lättare sagt än gjort, och det tror jag många håller med mig om =P måste även tömma våran stationära (?) dator på lite skit så jag blir av med den från mitt rum.

det är mycket måsten för tillfället så att jag kommer väll missa hälften!! julklappar måste inhandlas, bara det att jag har typ inte tid till de.. men jag får helt enkelt slaffa mig tid.... det är bara så svårt att komma på vad man ska köpa till alla.. folk önskar sig ju ingenting längre... och fantasin är inte alltid den bästa ;) ;) 


en bild från förra julafton då min älskade vän kom förbi <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0