happy

jag har verkligen haft en skön mysig å lugn helg! i fredags va jag och såg magnus betner på china teatern med syrran eftersom som fick de i present av mig när hon fyllde år.. platserna var inte så bra men de va kul ändå =) och sen va viktor här hemma när jag kom hem så de va också mys =)

på lördagen åkte jag å viktor till brorsan å erica vid halv 3 tiden för att vi skulle va hundvakt i deras mysiga stuga ute vid ågesta.. de va öppen spis och wii spelande hela kvällen.. jag lagade även mat åt min man som inte händer så ofta.. de vart korvstroganoff med tomat å basilika creme fraiche och de va faktiskt gott!




i söndags var de också en jäkla massa med wii spelande så jag måste fan köpa ett sånt spel för jag vart verkligen beroende! vi hade ingen mat på kvällen så vi bestämde oss för att vi skulle ringa pizza express.. men inte fan fick vi pizzan för att dom inte hittade, å vi hade redan betalt via kortet.... men nu är det fixat å han skulle sätta tillbaka pengarna på mitt kort.. så jag hoppas att dom kommer in också!

idag har jag jobbat å de va en lugn och skön dag på jobbet... på min avd så hade vi 7 barn så vi slog ihop oss med den andra småbarnsavdelningen.. och eftersom jag har så snälla arbetskamrater så fick jag sluta en timme å 15 minuter tidigare.. å de tackar jag för!

efter jobbet gick jag hem å hade lite bestlutsångest angående träningen.. men jag tog iallafall med mig träningskläderna till gymet å va där i 45 minuter. jag cyklade 7 km å sprang 1,5 km, och sen så körde jag lite mage  å lite ben, så jag är nöjd!

nu ligger jag i sängen å ska soova! jag har sovmorgon imorn, men jag måste stänga på jobbet för en personal är sjuk, typiskt! menmen,, de är bara en halvtimme längre jag måste jobba ;)

nej men nu blev de ett jäkla långt inlägg så jag sätter punkt här!


bara 4 dagar kvar till julafton ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0