katastrof!

nu va de alldeles för länge sen jag skrev! har inte orkat helt enkelt! men har iallafall julafton passerat och det är ganska skönt faktiskt även fast de fortfarande är kul å öppna paket :D jag är nöjd med de jag fick! jag fick smycken, träningskläder, smink å skridskor.. så jag måste bara ta min feta röv å gå ner å slipa dom innan jag kan fara iväg å åka!

jag har även hunnit shoppa lite.. men de är ju inte alltid jag köpt nått på rean.. eftersom de ofta är dom fula sakerna som åker ut på rean! men lite smått å gått har jag fått med mig hem ;) har även köpt ett nintendo wii och spel och tillbehör till de.. så då vart man ganska fattig! men jag sket i att köpa jacka för den jag vill ha finns inte så då väntar jag tills nästa år med att köpa den! 

 idag är det den sista dagen på året också.. å dom  sista månaderna har gått så otroligt fort. jag tog studenten, fick jobb å sen va året slut.. men snart börjar ett nytt år med nya möjligheter och då ska jag försöka ta vara på varje bra stund som jag får med mina vackra vänner! det känns som om man itne hann med att göra så mycket i år eftersom de va slutspörten i skolan å sen direkt efter började man jobba å har helt enkelt inte haft så mycket tid... men i år ska jag fan skaffa mig tid å tillfällen till att träffa mer folk och GÖRA nånting, å itne bara sitta å glo på tv..  de finns så mycket annat man kan göra!

nu ska jag hoppa in i en dusch och äta frukost.. sen ska jag bege mig mot min kusin för att vi ska göra oss iordning tillsammans...       jag har inga förväntningar på kvällen för jag har inget direkt planerat.. de jag vet är att jag ska vara med viktor. .sen vart kvällen tar oss är en gåta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0