min helg

då har en hel helg swishat förbi igen då... i fredags va jag i stort sätt bara hemma. men på kvällen ringde jessica å fråga om jag villke med in till stan för hennes kompisar skulle in å ta nån öl på en pub och sen dra vidare... tanken va att jag bara skulle ta nån cider å umgås en liten stund, men dom skulle ju typ dra när jag kom, så jessica tvingade med mig till metro. de va inge bra drag på mig så de kanske itne vart en så lyckad utekväll.. men som sagt, jag va  inte inställd på att gå ut ;)

i lördags åkte jag å träna på förmiddagen,. och sen åkte jag hem och gjorde mig iordning, och sen åkte jag, viktor, mamma å petta till brorsan å erica å käkade middag och kollade på "så mycket bättre" innan vi rörde oss hemåt.. de va jätte mysigt och dom bodde jätte fint i etthus ute vid ågesta.. precis vid vattnet. där skulle jag kunna bo faktiskt ;)

idag skulle jag på adventsfika hos min kusin.. så kvart i två kom farmor å hämta oss för färd mot hagsätra. de va goda kakor med trevligt sällskap.. så jag tror inte att de blir så mycke mat för min del idag..


imorn ska jag jobba halv 8- 4 så jag ska försöka komma iväg till gymet efter jobbet... jag kom ju aldrig iväg förra veckan för jag va för lat å sen vart jag ju sjuk.. men nu så jävlar ska jag träna!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0