vill tillbaka!



Snart är den sjukliga torsdagen över, och fredagen är nära! jag kommer inte jobba imorn heller eftersom man ska vara hemma 48 timmar efter sista gången man har visat tecken på magsjuka.

imorn ska jag kanske ner till centrum en sväng med erica för att kanske köpa lite saker till lördan för vi ska baka å julpyssla typ.. de blir mysigt tror jag! och sen så kanske jag ska till skärholmen för å kolla i en klädesbutik efter en klänning för att jag har 20 procents rabatt i den butiken fram till den 8,  och jag har inte tid att åka dit om jag inte åker imorn.. men som sagt, får se om jag orkar. man blir ganska seg av att vara magsjuk!

nej men snart så ska jag göra mig iordning för sängen, börjar bli lite trött!
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0