En lång dag

Idag har det varit en lång dag! gick upp 20 över 6 för att vi skulle ha frukostsamling i skogås, sen begav vi oss mot rimbo där vi skulle ha cup. de va riktigt kul att spela för jag tycker jag gjorde bra matcher, även fast de inte gick så bra för oss. men så länge jag är nöjd med min insats så spelar de inte så stor roll hur de gick, vi spelar ju bara för å ha kul, de är ju utomhus säsongen man ska satsta på =) jag tycker iallafall att båda lagen gjorde bra ifrån sig, även fast det inte vart nå slutspel =)

efter fotbollen fick jag skjuts hem av robin, sen hoppade jag in i en dusch å sen begav jag mig till emelie. vi möttes upp å skulle köpa läsk, så såg jag att jätte många mjölkpaket hade gått ut, så jag sa till han i kassan.

(jag) du vet väll om att ni säljer mjölk som har gått ut?
(han) nej, vi har tre lådor med bra mjölk
(jag) ja, men ni säljer fortfarande mjölk som har gått ut
(han) ja men de är halva priset på dom


asså seriöst, man säljer väll förfan inte varor där datumet har gått ut? de är ju fan bara äckligt. man lägger väll hellre till 4 kronor på mjölken, än å köper gammal mjölk?

nog med pantade människor! jag å emelie drog hem till henne å käka middag med hennes familj, man får sig alltid många goa skratt när man är där, hennes familj är ju bara för skön!
efter middagen spelade jag, emelie å hennes mamma kortspel där jag förlorade ;) men de va trevlans ändå =)

nej men nu så är jag verkligen jätte trött. dags för mig att gå å sova =)
Godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0