:(

curling är det som tvn visar, inte de allra roligaste, men de är ju ändå sverige som tävlar! det känns verkligen att det är en dyster dag idag. det gör nästan ont inom mig, så känns det just nu :/ till med rosen viktor fick av mig på alla <3 dag börjar se dyster ut :(

nu har jag iallfall suttit och gjort klart min religionuppgift vilket är skönt, vet inte om jag är så jätte nöjd med den, men jag hoppas jag får vg på uppgiften, men de får jag nog reda på nästa vecka! ska ju lämna in den imorgon! nu är älsklingen i duschen, och när han kommer ut ur ångbastun så lär det bli semlor =) hoppas dom smakar bra!

nej, nu ägnar jag en tankte åt stackars R och E som inte har det lätt just nu. vågar knappt skicka ett sms för jag vill inte vara en större börda :/

nej men nu så ska jag lägga ifrån mig datorn! ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0