glader!

Äntligen så är vi nästan klara med intervjuerna till projektarbetet! jag gjorde en intervju när jag kom hem från skolan som blev jätte bra. nu får vi jobba lite med de i morn och jag hoppas de kommer gå undan nu när vi har fått ihop några intervjuer :)

nu sitter jag här med sovkläder och är nyduschad. jag känner mig så frääääsch nu! :D imorgon börjar jag 20 i tolv å slutar 4. sen är jag ledig torsdag och ska sjukanmäla mig på fredag för jag bara har en lektion som jag kan jobba med hemma :) så jag får långledigt :) men de kan jag behöva eftersom jag inte kommer få sova ut på lördag då de är rimbo cupen =) men vad gör en tidig morgon när man får spela fotboll? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0