Godnatt

OS verkar ju inte vara så säkert för våra idrottare. en har dött för  säkerheten inte har varit bra, å sen skidåkare ramlade 2,5 meter ner i ett dike med stenar å vatten för det inte fanns något skyddsnät. HALLÅ? måste folk skada sig för att man ska förstå att man måste göra banorna säkrare?
anja pärson fick sig en rejäl flygtur i störtloppet också, men de berodde ju på henne å inte på säkerheten. men jag tycker dom borde göra om portarna för dom är ju livsfarliga! dom kan ju typ göra så benen går av! anja fastnade ju i ena porten med benet så hon snurrade runt å typ skada knät, de såg lite läskigt ut faktiskt!

Snart ska jag ta å lägga mig i sängen å mysa ner mig i täcket. jag börjar sent imorn vilket är skönt! sen på kvällen har jag träning, hoppas de går bättre imorn än vad de gjorde förra veckan!
nej men nu så ska jag stänga av datorn, ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0