hihi

jahop.. jag börjar skriva lite om gårdagen då eftersom jag inte orkade göra de igår! i skolan bytte vi om till termosar å tjocka tröjor å mössor.. alla såg så jävla söta ut haha, de är inte direkt så att man får se alla sådär i skolan :D vi gick ner till förrådet och hämtade pjäxor å skidorna. när vi ska sätta på oss skidorna märker frida att hennes pjäxor passar inte till skidorna hon har så  jag som hade vallat mina skidor så bra fick byta bort dom mot ett par ovallade skidor, vilket kändes sådär faktiskt. men hade jag inte bytt så hade hon inte kunnat följa me! vi va ute å åkte i ca 1 timmer å 30 minuter om jag gissar rätt... eller de kanske va en timme? eh jag vet inte!

vi åkte på sjön vilket gjorde att det blåste mycke, å att de inte fanns så mycke spår.. så vi fick göra egna spår vilket va lite jobbigt... eller jag va aldrig längstfram, så jag kan tänka mig att de va jobbigt ;) vi stannade på en liten ö där de va massa kollonier och fikade. jag åt mina pannkakor som jag tog med mig från skolan, å drack lite varm choklad. de va mys! men de hade varit bättre om solen sken! sen skulle vi ta oss tillbaka till skolan å de va en rolig historia. vi skulle komma upp för  en liten backe vilket inte va så himla lätt, speciellt inte när man hade ovallade skidor... (nu kan jag iallafall skylle på de, undra vad jag ska skylla på nästa gång haha). men adam hjälpte mig sista biten och jag va uppe! sen va de en lite nedförsbacke vilket va kul, för då fick man lite fart på skidorna :D  å sen ÄNTLIGEN. kunde vi ta av oss skidorna å knalla till skolan igen, men MYCKET jävla klagande vilket va lite irriterande! menmen, vissa sitter hellre i skolan å läser i böcker ;)

så kul skoldag hade jag igår :D


nu sitter jag här vid datorn å gick upp för typ 20 minuter sen. börjar 12 idag vilket är skönt... och jag går till 20 i 3! vet inte vad jag ska hitta på idag, men nått dyker väll upp =)

HA en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0