imorn är det fredag =)

Nu har jag tränat, ätit å duschat! Träningen idag gick väll inte så himla bra... jag är nöjd med min insats på löpningen, för jag orkade springa två varv utan att stanna. men cirkelträningen gick skit! jag körde bara ett varv av typ tre eller  nått, blir arg på mig själv!

imorgon ska jag tillbaka till emelies praktik så ska hon få öva på uppsättningar. det blir intressant å se hur mitt hår kommer se ut när jag går där ifrån imorn :P
sen på kvällen blir det att bara ta det lugnt för jag ska upp förbaskat tidigt på lördag. vi har samling i skogås redan klockan 7, så jag måste gå upp typ 20 över 6 om jag ska hinna sätta på mig kläder å gå ner till bussen som går 06:36.

snart blir det att gå å lägga sig i sängen å vila kroppen lite. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0