måndag

Nu är helgen förbi och den gick väldigt snabbt kan jag påpeka. i fredags var jag å angelica bara hemma, och michis kom förbi ett tag. i lördags gick jag upp tidigt för att åka till skogås å ha samling med laget. vi åkte sen ut till ekerö för att spela en cup som hetet träbollen. det gick jäkligt dåligt, vi förlorade tre å vann en.

efter de så åkte jag hem där angelica väntade, vi skulle äta middag med familjen, de va väll trevlans, men de kunde ha varit bättre om vissa kunde vara lite nyktra när man kom hem efter fotbollen. jag å angelica åkte iallafall hem vid 9 tror jag?

igår va jag å angelica i skärholmen å kolla runt lite, jag fick med mig ett par leggings och en tröja hem.. TREVLANS! sen åkte vi hem till angelica igen å gjorde våfflor, de är inte varje dag man äter de =) sen på kvällen åkte jag hem till viktor, han mötte mig på halva vägen <3 om han inte vill möta mig vid t-banan så får man kompremissa lite ;)

nu sitter jag i skolan å har människor i behov av stöd, lite små tråkigt faktiskt, menmen. idag ska jag inte göra nånting speciellt, kanske åker hem till viktor, vem vet?

nej men nu orkar jag inte skriva mer. vart ett tråkigt inlägg men jag bryr mig inte =)
ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0