Nära döden upplevelse på en å samma dag

Jag höll på å dö igår! först när jag skulle köpa pizza så höll jag på å halka å slå IHJÄL mig om jag ska vara ärlig. fan vad halt de va när man gick in på pizzerian,. tur att de va en dörr innan man rikitigt kom in, annars hade jag ramlat hahahahahaha fan vad jag garvade :D

sen på kvällen tog jag å näktarinen en promenad, å då tappade jag min telefon, men en snäll kvinna hade hittat den. vi hade gått förbi varandra när jag letat efter telefonen. hon såg den när jag ringde till den, men istället för å svara direkt så ringer hon när hån är på jobbet. så jag fick mig en JÄKLA lång promenad, men jag fick iallaflal tillbaka mnin älskade mobil :)

nu sitter jag i skolan å har samhällskunskap, skit tråkigt, vi ska ta reda på ett samhällsproblem, blä! jag å ida ska jobba om arbetslöshet, hoppas arbetet blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0