nu är jag mätt!

haha de e så kul när jag å viktor pratar med varandra i telfon för vi har oftast inte så himla mycke att säga till varandra, utan vi kollar typ bara vad den andra gör å så... innan vi lägger på sitter vi typ tysta en stund å sen säger någon...
 - men ska vi höras med senare?
så säger den andra
 - ja men de kan vi göra.. puspuss

men de e kul.. jag gillare! :D:D

om ett ta ska jag nog träffa emeloiisan om vi kommer på nått att göra :D de ser ut som om de blir en promenad, men man vet aldrig =)

imorgon ska min klass åka långfärdsskidor.. jag hoppas de inte blir så kallt å blåsigt, då tror jag att de kan bli rikigt kul faktiskt. jag ska göra varm choklad å ta med i en termos som jag kan dricka på vägen :D funderar även på om jag ska ta med mig en matlåda å sno pannkakor från skolan om vi stannar å äter på vägen.. perfekta maten att ta me!

nej men nu så ska jag å emelie komma fram till nått att göra.. ha de bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0